vrijdag 5 februari 2016

Lan Party

Voor iedereen die niet weet wat een LAN-party is.
Simpel gezegd is het een nerd bijeenkomst.
En met nerds bedoel ik dus vooral gamers.
Ik zat dus op de trein met de jonge die mij de eerste dag ook heelveel heeft geholpen, Daniel.
Heel toevallig ging het over games en
hij begon over hoe hij de schoolverantwoordelijke was.
Wat inhoud dat hij van alles organiseert en voorstelt aan het secretariaat voor schoolactiviteiten zoals deze LAN-party.
Tot nu toe kan ik al zeggen dat de band tussen leerkracht, secretariaat en  leerlingen heel goed is. Ze communiceren en respecteren elkaar en dit zorgt voor een geweldige schoolsfeer.
Ok terug naar de Nerd bijeenkomst.
Dus ik rij mee met Daniel, hij is al 18 en heeft een rijbewijs wat heel goed uitkomt want dan hoef ik niet met die helse trein.
Ik vind het onvoorstelbaar lief hoe snel ik hier geaccepteerd ben en in de groep ben opgenomen.
Vanavond word sowieso geweldig want ik begon al afkick verschijnselen te vertonen van te weinig pixel bloed.
Updates en foto's zullen zeker volgen.

BONUS FOTO
Hier is een foto van mijn sexy gezicht terwijl ik een gevecht met een lekker broodje win met maar 1 hand en mijn mond.
Ik weet het ik zou moeten solliciteren bij Victoria's Secret maar ik ben net niet lang genoeg als in 20cm te kort.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten