dinsdag 2 februari 2016

Nikita VS trein

Dus zoals velen van jullie weten pak ik echt nooit maar dan ook nooit de trein.
Maandag ging ik voor het eerst met de trein samen met de jongen uit mijn gast gezin, Max.
Natuurlijk als je met iemand gaat kun je die persoon volgen en doen alsof je de weg super goed kent.
Maar dit veranderde vandaag voor mij.
Ik heb een aangepast uur-rooster dus mag ik eerder naar huis dit betekende dat ik de trein in men uppie moest pakken en iedereen weet als je Nikita op een onbekende plek loslaat raakt ze 9 van de 10 keer verdwaald.
Daar stond ik dan aan de ingang van de school nadenken hoe ik bij het treinstation zou komen dat blijkbaar dus ongeveer 500 meter verder ligt.
Weet ook dat ik een te groot ego heb om hulp te vragen.
Na een goeie 5 minuten in verschillende richtingen te hebben gestaard en nog maar 10 minuten had om bij het station te komen om de trein te pakken zag ik twee meisjes lopen.
Ik herkende ze van mijn treinrit op maandag dus wat zou ieder mens doen?
Je volgt de knappe meisjes.
Ze liepen nogal traag maar toen ik een bekend cafeetje zag wist ik dat ik op het goeie spoor was. (Ha treingrapje!)
Ik zag het kleine perron en heb dus netjes op de trein gewacht.


Hier zijn 3 dingen die je moet weten over de treinen in Oostenrijk.
- Ze komen optijd ( Onze trienen en bussen kunnen hier veel van leren)
- De stoelen zitten super comfortabel
- Het is nooit overbevolkt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten