woensdag 3 februari 2016

Nieuwe mensen

Vrijdag zal er een andere uitwisselings student mij komen vergezellen in de klas.
Estrella is een spaans meisje die dus ook voor 2 maanden in Oostenrijk komt studeren.
Voor mij komt dit goed uit want ookal gaat alles zeer goed in de klas is het toch een beetje awkward als je de enigste bent die er geen reet van verstaat.
In ander nieuws.
Ik zit dus niet constant in dezelfde klas wat niet echt logisch lijkt maar bon, ik heb dus een speciaal rooster.
Zo heb ik dus 2 uur engels in de jongens klas 3A en 2 uur engels in de klas 3B waar nog twee meisjes zitten.
Met die twee meisjes heb ik vandaag toch wel redelijk veel gepraat over hoe het hier is en wat ik tof vind en wat ik mis.
Dit vind ik echt erg van mezelf maar ik ben hun namen vergeten.
Morgen zal ik wel stiekem snel naar hun pennenzakken kijken of er toevalig een naam op staat daan hoef ik het niet te vragen.
Mijn trots is te hoog om dingen te vragen al ben ik wel al veel gaan informeren bij de verschillende leerkrachten over hun vakken.
Zo heb ik met de leerkracht wiskunde al een compromis gesloten over hoe we gaan overlappen met de leerstof die ik heb meegekregen en de leerstof die hun nu zien.
En zo kan ik wel door blijven gaan maar ik wil niet dat jullie straks in slaap vallen achter je laptop of smartphone.
Nou dat is het dan voor vandaag tot snel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten